FreeBSD 7.x x64 2GB RAM

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Fri Nov 2 14:46:20 CET 2007

On Fri, Nov 02, 2007 at 02:28:55PM +0100, Peter 'MC Miazga' Jamnicky wrote:
> Tusim sa Roman raz vyjadril ze 32-bitova vetva je uz off, tym myslel ze
> uz sa tak nedoladuje ako 64-bit a ja sa pytam, ma zmysel instalovat 64
> bitovy system pokial nemam viac ako 4 GB RAM? Procesor samozrejme
> 64-bitovy je.

pokud jde ciste o 64bit vs 32bit tak tam vidim hlavni duvod ve vetsi logicke
pameti (nezavisle na ram)...

pokud jde rovnou o i386 vs amd64 tak tam je vyhod vic - normalni calling convention
(pres registry a ne pres stack), vic GPR, sse2 v zakladu, lepsi pametova architektura.

pokud cloveka nedrzi nejaky dulezity duvod pri i386 tak nevidim duvod proc na ni zustavat.

roman