opakovani hlasky o odpojeni klavesnice

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sat Oct 27 12:27:42 CEST 2007

Mam tu zajimavy problem. V uplynulych cca 10 dnech se mi v messages a
tim nasledne i v security run output objevila asi 5x hlaska:

ukbd0: at uhub0 port 1 (addr 2) disconnected
ukbd0: detached
ums0: at uhub0 port 1 (addr 2) disconnected
ums0: detached
unable to open /dev/ums0: No such file or directory
ukbd0: Virtual USB MULTIMEDIA KEYBOARD, rev 1.10/0.01, addr 2, iclass 3/1
kbd2 at ukbd0
ums0: Virtual USB MULTIMEDIA KEYBOARD, rev 1.10/0.01, addr 2, iclass 3/1
ums0: 3 buttons and Z dir.

Problem je v tom, ze tam nikde neni hlaska o pripojeni te klavesnice (a
pokud by ji tam opravdu nekdo pripojil, tak by tam ta hlaska byla). Pred
temi cca 10 dny jsem ji tam totiz ja pripojil a o hodinu pozdeji
odpojil... a ted se zkratka opakuje ta hlaska o odpojeni.

Setkal jste se nekdo s necim podobnym? Mate tuseni, co to muze
zpusobovat? (jedna se o FreeBSD 6.2-RELEASE-p8 i386)

Mirek