gmirror vs adaptec vs ZFS

Radim Kolar kolar.radim at gmail.com
Thu Oct 25 16:26:11 CEST 2007

jeste tady probiram kupu benchmarku co jsem delal minuly tyden a pokud by nekoho
zajimal $subj, tak pri DB workloadu (pomer r/w u transakci byl 3:1) je
ten brand Adaptec radic co dodavaji k Dell850 o 100% rychlejsi nez
gmirror. Jako nejrychlejsi se u gmirroru ukazala strategie
round-robin.

ZFS mirror netestovan (test skoncil kernel panicem) stroj ma jen 1GB RAM.

Pravda je ze ZFS na solarisu panikari z duvodu nedostatku pameti
podstatne mene nez
na BSD. Na Solarisu jsou to ridke vyjimky. Na freebsd to ma jeste
nejaky memory leaky pri zapisech na disk, ro testy ZFS nevadi. Do
produkce ZFS v 7.0 urcite bude, prave testuji nejake patche ktere maji
ty memory leaky odstranit (chyba je ve freebsd kernelu ne v ZFS).