FreeBSD 6.2-RELEASE a softwarovy RAID-5

Peter Sedivy - PeSe pese at pese.sk
Tue Oct 23 13:52:13 CEST 2007

FreeBSD: nie je to tragedia.

Tragedia nastane, ked lunexakom padne ten ich sw raid....

Druha vec, ze su tu ludia, ktori pad sw raidu nechcu druhykrat zazit
(moja skusenost) a preto vehementne odradzam tych, ktori to chcu urobit.

PeSe

P.S.
Zvycajne tvrdim (pri komercnych rieseniach), ze ak niekto nie je ochotny
raz za 3 roky vrazit tych minimalnych 10% z ceny svojich dat do
riesenia, niet o com.
ale to uz je o niecom inom

Gabriel wrote:

> No je zaujimave ako lunexaci veselo pouzivaju mdadm na raidy a nemaju
> problem a vo freebsd je vytvorit sw raid uplna katastrofa (aspon mi to
> tak pripada ked citam vase reakcie :o)

  PeSe
  e-mail: pese at pese.sk