test ztratovosti packetu

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Mon Oct 22 13:28:42 CEST 2007

On Mon, 22 Oct 2007, Radim Kolar wrote:

>no ony se ty data packetu taky budou kopirovat behem zpracovani jeste
>semtam v userlandu.
>aby to uzivateli bezelo ve finale plynule je potreba zajistit
>ztratovost packetu zhruba na urovni 1:1000, protoze TCP stacky snizuji
>rychlost pri ztrate packetu a jednak jim chvili trva nez se rozhodnou
>ty data preposlat a dela to tak 0.3-5 sec lagy i kdyz aplikacni server
>ma stranku za < 1 ms. Na tomhle se podepisuje nekolik faktoru

	tomuto neverim, ze svy zkusenosti i z technickych reportu je
ztratovost do cca 5% vetsinou OK vzhledem k TCP a plynulosti; zavisi to
samozrejme i na dalsich faktorech. Nad to to uz muze byt velky problem.
Neverim ze lag 0.3-5 sekundy ve spojeni muze byt zpusobem ztratou jednoho
paketu na siti, ktera jinak vrati pozadavek za 1ms. To bude jiny problem.

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz