Too many connections

Toth Milan milan at toth-online.com
Mon Oct 22 08:39:10 CEST 2007

On 22.10.2007, at 7:55, Roman Kubiš wrote:

> som sa este chcel opytat ci je mozne nejak Postfixu povedat ay
> pouzival
> menej connections v ramci MySQL databazy. Postfix pouziva MySQL
> databazu
> kvoli virtualnym domenam.

tiez som podobny stav spozoroval na jednom serveri kde bezel postfix
s konfiguraciou postfixadminu. Postupne som max_connections zvysoval
az som sa dostal na cislo 500 a vtedy to uz bezalo v poriadku. Po tom
co som postfix s postfixadminom zrusil a nahradil som ho eximom a
vlastnou konfiguraciou, btw,. tiez virtualny usery v mysql. staci mi
aj defaultny pocet konekcii nastaveny v mysql.

--
Toth Milan
milan at toth-online.com
http://toth-online.com