Too many connections

Gabriel gabriel31337 at gmail.com
Mon Oct 22 08:26:43 CEST 2007

Roman Kubiš wrote:
> max_connections mam standardne 100. Vela databazovych uzivatelov tam nie je.
> Ked sa mi hlaska vyskytla a dal som si "show processlist", tak cca 90%
> spojeni vytvoril Postfix. Mam tam jednu domenu, na ktoru chodi permanentne
> spam a kvoli nej vlastne pocitac stale nieco spracuvava (ich spamy). Preto
> som sa este chcel opytat ci je mozne nejak Postfixu povedat ay pouzival
> menej connections v ramci MySQL databazy. Postfix pouziva MySQL databazu
> kvoli virtualnym domenam.

U php funguje nieco ako mysql_pconnect(), ale u postfixu (pretoze tiez
mi postfix zozerie docela dost konekcii kvoli virtualnym domenam a
userom) som nenasiel ziadnu moznost ako pokladat dotazy cez jednu
permanentnu konekciu. Takze pridavam sa k Romanovi s otazkou, ci
existuje nejaka volba pre postfix aby udrziaval permanentny konekt.

Dakujem.

Gabriel