X4150 a 7.x

Radim Kolar kolar.radim at gmail.com
Sun Oct 21 22:09:58 CEST 2007

> X4150, X4550.
Ten 4150 je presne to co potrebuji, jeden jsem si vzal na testy. Pokud
nevadi intel (a intel ma mnoho oddanych fandu) lze ho jen doporucit.
FreeBSD tam s ZFS beha fajn.

Pro sebe bych rad verzi s T1000 procesorem (idealne) nebo alespon s
AMD Opteron. Ty Xenony jsou pro web serving moc pomaly, ztraci moc
packetu ve srovnani s AMD. Asi ma AMD rychlejsi pristupy do pameti a
umi ty packety rychleji vykopirovat ze sitovky.