GEOM label vysvetlenie

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Sat Oct 20 11:41:07 CEST 2007

On Sat, 20 Oct 2007, Dan Lukes wrote:

>	Odpoved znela a stale zni, ze tento problem resi geom label, ktery
>mountovane disky rozlisuje podle informace (labelu) na nich uzivatelem
>ulozene a tedy nezavisle na hardwarove konfiguraci a poradi detekce.

	taky nechapu kde je problem. BTW. labelovani disku pres GEOM jsem
pouzil jen jednou, asi pred tremi lety, kdy WiBSD potrebovalo montovat to
stejny zarizeni a nektery SBC masiny se holt chovaly jinak - treba jako ze
maji pouze sekundarny radic. GEOM labeling fungoval k naprosty spokojenosti.

	(a ano, funguje to i na root disk; to je presne proc jsem to
potreboval)

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>