GEOM label vysvetlenie

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Oct 20 02:43:18 CEST 2007

Peter Sedivy - PeSe wrote:
> Dan, tie odpovede, musis uznat isli uplne mimo ...

	Mel jsem, a stale mam, za to, ze tehdejsi i soucasna otazka znela, jak
vyresit problem rozdilneho oznacovani zarizeni pri jejich detekci, ke
kteremu muze dojit bud' pri zmene hardwarove konfigurace, nebo, za
nekterych okolnosti, i bez zjevneho duvodu.

	Odpoved znela a stale zni, ze tento problem resi geom label, ktery
mountovane disky rozlisuje podle informace (labelu) na nich uzivatelem
ulozene a tedy nezavisle na hardwarove konfiguraci a poradi detekce.

	Jasne, ze nelze vyloucit, ze jsem nepochopil otazku a odpoved je tak
irelevantni. Nakonec, jediny, kdo dokaze autoritativne rict, na co jsi
se chtel zeptat jsi ty, a pokud ty tvrdis, ze na neco jineho nez si ja
myslim, tak mas z definice pravdu.