Podpora chipsetu

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Sat Oct 20 10:13:49 CEST 2007

Jan Dusatko wrote:
> Zdravim vespolek,
> Nemate nekdo zkusenosti s podporou ovladacu FreeBSD
> na zakladni desce, obsahujici nasledujici komponenty ?
>
> Intel ICH7 Serial ATA II
> Marvell 8056 PCIe NIC
> Marvell 6145 Serial ATA II
>
> Jedna se o ASUS P5M2P-E/4L. Marvel a ICH7 mi zpusobuji
> nejasne pocity v zaludecni oblasti.

Puvodne jsem do tohoto threadu vubec nechtel psat, protoze jsem zaujaty
proti Asusu, ale nakonec mi to neda a stejne napisu - ja bych si od
Asusu motherboard nevzal snad ani zadarmo. Proslo mi rukama nekolik kusu
1U serveru ASUS RS-120 a pokud problemy s diskovym radicem nevykazovaly
hned po rozbaleni, zacly se projevovat pozdeji. Posledni dva kusy (v
provozu vydrzely rok) odesly do vecnych lovist tento tyden v serverovne
Casablanca S2.
Vsechny mely atapci1: <Intel ICH7 SATA300 controller>
Nebyl na nich pouzivan jejich integrovany RAID, pouzival jsem gmirror.
Mizeni disku jsem tady v konferenci nekolikrat popisoval.
"Rychlost" zapisu na disk byla neuveritelnych 5MB/s.

Zkratka ja k tomu muzu rict jedine - Asus nebrat.

Ale otevrene priznavam, ze jsem po tech mnoha spatnych zkusenosti proti
Asusu zaujaty a klidne s Asusem nekdo jiny muze mit dobre zkusenosti. Ja
se o nove zkusenosti s touto znackou uz ani nebudu pokouset.

Mirek