Podpora chipsetu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Oct 20 00:43:13 CEST 2007

Jan Dusatko wrote:
> Nemate nekdo zkusenosti s podporou ovladacu FreeBSD
> na zakladni desce, obsahujici nasledujici komponenty ?
>
> Intel ICH7 Serial ATA II
> Marvell 8056 PCIe NIC

	Me by zneklidnilo

http://www.freebsd.org/cgi/query-pr.cgi?pr=116853

	ackoliv on to ma na desce s ICH8 a navic na desce jine a celkove to
vypada na kolizi dvou ovladacu a to muze byt vazano na zcela konkretni
hardwarovou konfiguraci. Na te tve desce to muze byt jinak. Nebo nemusi ...

> Marvell 6145 Serial ATA II

	Viz
http://www.freebsd.org/cgi/query-pr.cgi?pr=116010
	coz znamena "v 6.2-R NE, v 6.3 - kdo vi".

	Ovsem, sedmicce to samozrejme je, jenze to zas neni RELEASE. Roman
urcite doplni, ze to nevadi, ze ji muzes pouzit i tak. ;-)

> Marvel a ICH7 mi zpusobuji nejasne pocity v zaludecni oblasti.

	ICH7 me celkem nedesi. Jenze na tehle desce neni ICH7, ale ICH7R  a
prave to 'R' muze byt zdrojem problemu. I kdyz, pokud se "RAIDove"
vlastnosti nevyuziji, pak by tam problem byt nemel.

	Pokud se nekdo neozve s jednoznacne pozitivnim overenim teto
konfigurace, tak bych byl velmi opatrny ...