Instalace FBSD s WEB prohlizecem

Michal Košík info at michalkosik.com
Fri Oct 19 17:27:25 CEST 2007

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Joska" <jaroslav.joska at email.cz>
Sent: Friday, October 19, 2007 9:24 AM
Subject: Re: Instalace FBSD s WEB prohlizecem

Michal Košík napsal(a):
> Zdravim, pomohli by jste mě někdo co mám udělat při instalaci, když chci
> mít
> jednoduchou stanici na které bude jen nějaký WEB prohlížeč?
> Pokusil jsem se nainstalovat FBSD s podporou Xwindows, pak Firefox, ale
> hlásilo to tuším, že nemá grafické knihovny...
> Pak už jsem blbnul s KDE a je to vcelku v háji. Stejně jsem to
> nerozchodil.
> Jde taková instalace provést?
> Díky.

Podle me v tomto pripade pro tebe bude nejlehci zvolit po nabootovani
minimalni instalaci,
rebootnout, pak zadat pkg_add -r http://cesta k firefoxu nekde na netu a
nainstaluji se i
zavislosti. A jako windowmanagera ti bohate bude stacit windowmaker,
ktery nainstalujes
obdobnym zpusobem. Nevim,jak jinak ti pomoci. Jestli se ti to takhle
nezamlouva, tak sem
hod chybove hlasky ze soucasneho systemu. cus

Tak jsem zkusil, vse snad dopadlo ok, ale po prikazu "firefox" to za par
vterin napise:
(firefox-bin:744): Gtk WARNING **: cannot open display:

Do rc.conf jsem iniciativne pridal:
windowmaker_enable="YES"
firefox_enable="YES"