Instalace FBSD s WEB prohlizecem

Michal Košík info at michalkosik.com
Fri Oct 19 11:12:04 CEST 2007

O vikendu zkusim.
Zatim diky za navod.
Michal
----- Original Message -----
From: "Jaroslav Joska" <jaroslav.joska at email.cz>
Sent: Friday, October 19, 2007 9:24 AM
Subject: Re: Instalace FBSD s WEB prohlizecem

Michal Košík napsal(a):
> Zdravim, pomohli by jste mě někdo co mám udělat při instalaci, když chci
> mít
> jednoduchou stanici na které bude jen nějaký WEB prohlížeč?
> Pokusil jsem se nainstalovat FBSD s podporou Xwindows, pak Firefox, ale
> hlásilo to tuším, že nemá grafické knihovny...
> Pak už jsem blbnul s KDE a je to vcelku v háji. Stejně jsem to
> nerozchodil.
> Jde taková instalace provést?
> Díky.

Podle me v tomto pripade pro tebe bude nejlehci zvolit po nabootovani
minimalni instalaci,
rebootnout, pak zadat pkg_add -r http://cesta k firefoxu nekde na netu a
nainstaluji se i
zavislosti. A jako windowmanagera ti bohate bude stacit windowmaker,
ktery nainstalujes
obdobnym zpusobem. Nevim,jak jinak ti pomoci. Jestli se ti to takhle
nezamlouva, tak sem
hod chybove hlasky ze soucasneho systemu. cus