nizky vykon diskovych operaci ?

Radim Kolar kolar.radim at gmail.com
Thu Oct 18 00:58:06 CEST 2007

> A dalsi co me hodne zarazi je prave rozdil oproti linuxu ci windows, kde
> fbsd je 3x az 4x pomalejsi i u kopirovani mensich souboru.
ta hodnota odpovidala jednomu lowend disku.

> Strasne rad bych videl vysledky nekoho jineho s podobnymi hdd. Prosim
> jesli je tu nekdo kdo ma podobne disky tedy 40 a 80 GB ata 100 a ma cas
> ten jednoduchoucky test udelat, at sem napise co nameril.
Dejte mne presne zadani jaky z tech io benchmarku s jakymi parametry mam spustit
a poslu vam vysledky ze stejne masiny.

> Me prijde ze mam neco spatne nastavene, ze neni mozne ze je ten vykon az tak moc
> tristne nizky.
Jak vam tady uz nekdo psal, kdyz chcete vykon potrebujete diskove pole
+ kvalitni radic s cache + SAS disky. Low end hardware z principu
prece nedava high end vykon. Pokud by to nekoho zajimalo muzu sem
postnout benchmark ze Sun serveru s 24 disky v poli.

> Chapu ze srovnavat vykony v ruznych os a ruznych filesystemu je silne
> nevhodne
ne, benchmarkovani pred uvedenim systemu do produkce je naprosto
normalni. Jak jinak zjistite jestli novy server zvladne pozadovanou
zatez?