invalid partition table

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Sun Oct 14 22:01:41 CEST 2007

On Sun, 14 Oct 2007, Dan Lukes wrote:

>	LBA versus CHS

	nemyslim si to. Podle me prvni blok nema spravnej signature, tj.
jako by tam ten MBR nebyl vubec zapsany. Co si pamatuju, tak ta hlaska je
hlaska BIOSu, a ne kodu v MBR.

	pro JV - vem ten disk jinam, a koukni na MBR:

	dd if=/dev/adX of=mbr.dat count=1 bs=512
	od -tx1 mbr.dat

	posledni radek musi mit 55aa na konci:

0000760    00  00  00  00  00  00  00  00  00  00  00  00  00  00  55  aa

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz