invalid partition table

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Oct 14 19:39:47 CEST 2007

jaroslav votruba wrote:
> Rozdelim disk,vyberu zavadec do MBR a po tom jak si to nakonec rekne o
> restart mi po rebootu naskoci hlaska "invalid partition table". Zkousel
> jsem dat zavadec i do boot managera,ale dopadnul jsem stejne.Disky jsem
> zkousel 3 ruzny.

	LBA versus CHS

	BIOS ma jeden pohled, system jiny.

	Protoze BIOS svuj pohled prizpusobuje (nektere BIOSy, nekdy, take podle
nastaveni) podle aktualniho obsahu MBR je nekdy cestou predchozi
partition docela obycejne smazat, restartovat a pak teprve zacit neco delat

dd if=/dev/zero of=<device disku, nepoplest!> count=1000

	Taky ale muze byt pricina (a tedy i reseni) naprosto jine. Uz jen
proto, ze se "standard" instalaci nemam zadne zkusenosti - jeste jsem ji
opravu nikdy nepouzil ;-)