postfixadmin-snad posledni problem

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Thu Oct 11 10:54:54 CEST 2007

prosim nekoho kdo se vyzna v postfixadmin. Vse se zda ,ze funguje az na
jednu vec postfixadmin nevytvori adresar pro schranku. Do DB ji
vytvori,ale zaroven vypise
Nepodařilo se vytvořit schránku!

OS je bsd 6,2 -PHP jsem musel dat v4, s v5 mi to vubec nechtelo behat,
Prava na virtualni adresar jsou nasledujici
 ll /usr/local/
drwxrwx--x   2 postfix  postfix   512 Oct  8 13:59 virtual

nejsem si jistej,ale adresare by mel vytvaret asi php script.pokud je
moje domenka spravna,jak se jmenuje nejakej log ,kde bych videl co php
dela. I kdyz jsem nastavil prava na adresari na 777 ,tak tam nic
nezapsal. Takze pravama to asi nebude.Fakt uz nevim jak dal .vyzkousel
jsem asi 6 ruznejch navodu a ani jeden mi nefunguje a uz na me seda depka.

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav
mailto:jaroslav.votruba at keytec.cz