Chyba v routovani

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Oct 10 17:55:46 CEST 2007

Jozef Babjak wrote:

>    ^-- Je taka 'pseudo-maska' k niecomu dobra?

	Teoreticky ? Urcite. Treba mam blok adres, ktery jsem si vnitrne
rozdelil tak, ze licha "C" patri vedeni a suda "C" plebsu - a tak chci
licha routovat pres opticky kabel a suda pres seriovou linku.

	A urcite se podari vymyslet i nejakou dalsi moznost proc by to mohlo
byt k necemu dobre.

> Vysledkom prace s takou maskou asi musi byt dost cudne spravanie, nie?

	No, ono by vlastne bylo vsechno v poradku - jediny problem, ktery jsem
uz zminil, je posuzovani specificnosti takove masky (kdyz z tabulky
hledam nejspecifictejsi route). Pokud ale pro konkretni system znas jeho
vahovy algoritmus, lze takovou masku nastavit i prakticky (jak se
ostatne tazatel presvedcil). Samozrejme mluvim o ciste lokalni
konfiguraci - obavam se, ze vetsine dynamickych routovacich protokolu by
se z podobne site udelalo nevolno ...