Chyba v routovani

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Wed Oct 10 12:47:31 CEST 2007

Zdravim,
vcera vecer se mi povedla vec, ktere nerozumim. Pri spousteni VPN jsem
mel spatne zapsanou routu. Po nahozeni VPN me to od stroje odpojilo, za
par minut se to probralo.
V routach se mi objevil tento zapis:
Internet:
Destination        Gateway            Flags    Refs      Use  Netif Expire
0&0xa010018        10.1.0.25          UGS         0 216122733   tun4

Nedokazal jsem ten zaznam smazat.

Zajimave chovani - dlouho jsem si myslel, ze je vse ok, jen je tam divny
zaznam. Pak jsem zjistil, ze dvema lidem nejde icq (ostatnim ano) + jsem
se nemohl dostat na nejake verejne IP.

Taky hodnota Use je pomerne zajimava (za cca 14 hodin).

Muze mi nekdo trosku objasnit, co se mi povedlo? :-)
PM

--
# Petr Macek
# pm at kostax.cz