routing benchmark

Radim Kolar kolar.radim at gmail.com
Sun Oct 7 17:09:07 CEST 2007

> btw.. ve fbsd se vyviji rm-locks (read-mostly locks) coz jsou normalni
> shared/exclusive zamky s tim ze je tam extremne levne shared cteni
> (par instrukci navic oproti lockless cteni) a naopak priserne drahy
> exclusive update. v zamykani sitovani to imho udela dost zajimave veci.
> (typicky cteni routovaci tabulky etc.)
je nejaky duvod proc se porad jeste nepracuje na RCU ala Linux 2.6,
Solaris? Pokud si vzpominam tak nam bylo slibovano ze v 7 bude RCU.
Taky uz nam byl uz od dob 5.3 slibovan multipath routing ala program
ip v Linuxu, ackoliv po implementaci lagg v 7.X to uz zdaleka neni tak
moc potreba.

Sedmicka je opravdu dobra release: ZFS, rychlejsi sit, rychlejsi SMP,
lagg. Hlavne to ZFS je naprosto skvele. Jak tak probiram mailing
listy, tak i ostatni nasadili jako ja 7.x do produkce prave kvuli ZFS.