priorita procesu a volba CPU

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Oct 5 20:09:46 CEST 2007

Radek Tománek wrote:
>> nasel... pav ma pravdu.

	Pav ma v kazdem pripade pravdu, kdyz na otazku "A nebo B" odpovedel
"ano". ;-)

> Nemůže to byt potencionální problém? Když spustím "škodivý" proces s vyšší
> prioritou, který bude jen "dělat děcka" :o-), který budou třeba jen
> nesmyslně zatěžovat CPU, tak systém celkem rychle položím, ne?

	Otazka byla, jestli se nice a priorita dedi nebo je ji treba explicitne
nastavit.

	At uz je spravna odpoved na tuhle otazku jakakoliv, v obou pripadech je
(ne)moznost vytvoreni popsane situace stejna (jen v tom dvuhem pripade
bude muset "zly" script krome startovani synu jeste nastavovat jejich
priority/nice).

	To znamena, ze pripadne dedeni zadny pridavny problem neprinasi.