zkusenosti s groupwarem?

Obr Pavel pavel at hotelovkatp.cz
Thu Oct 4 08:27:21 CEST 2007

Radek Tománek napsal(a):
> Dobrý den,
> rád bych se zeptal, jestli máte někdo konkrétní zkušenosti s nějakým OSS
> groupwarem, případně co byste mi mohli doporučit.

Mhh, tak to není jen vaše otázka a taky jsem se kdysi dost o toto
zajímal....pokud jde o podporu "newebovského klienta" na windows, tak se
tady se bez MS Outlooku neobejdete a pro něj je možné použít pouze různá
komerční řešení - Zimbra, Scalix, atd.. Respektive musíte nakoupit
"connectory" pro Outlook pro tato řešení, protože vše ostatní (webový
klient+administrační modul) bývá v zahrnuto v tzv. comunity apod.
edicích. Platí se prostě za podporu Outlooku...

Existuje taky projekt www.openconnector.org....

Pokud jde o jiného "newebového" klienta, tak řešením je Evolution +
např. Kolab, ale to je použitelné pouze na ne-winows platformě.

Ale toto jste všechno také určitě zjistill....

Pavel Obr