zkusenosti s groupwarem?

Radek Tománek rtomanek at epark.cz
Wed Oct 3 14:43:43 CEST 2007

Dobrý den,
rád bych se zeptal, jestli máte někdo konkrétní zkušenosti s nějakým OSS
groupwarem, případně co byste mi mohli doporučit.

Moje požadavky:
1) lokalizace do CZ
2) email klient s možností více účtů (imap/imaps, pop/pops)
3) sdílený kalendář s možností alespoň základního nastavení přístupových práv
pro uživatele / skupiny
4) sdílený adresář s možností alespoň základního nastavení přístupových práv
pro uživatele / skupiny
5) alespoň základní plánovač úkolů (pokud to neumí kalendář) - přidělení úkolů
lidem, notifikace vedoucímu úkolu při změně stavu ap. Stačí velmi jednoduché
6) třešničkou na dortu by byla alespoň jednoduchá správa dokumentů - stromová
struktura, možnost přidělování práv k jednotlivým složkám a dokumentům.
Možnost hromadného importu/exportu dokumentů z klasického FS (nebo naopak
uložení do lokálního adresáře)
7) práce s databází
8) webový "ksicht", nebo binární klient pro win/lin + webový ksicht
9) platforma je mi celkem jedno, optimálně freebsd, nebo suse (SLES,
SLED,opensuse).
10) zdarma :o))))
11) použitelný support, klidně komunitní
12) co nejjednodušší na instalaci a správu (chci to nainstalovat, nastavit dle
požadavků a zapomenout :o)) )

Pokud by nebyl bod 6) součástí groupware, potom bych potřeboval ještě
doporučit Document Management System. Opět co nejjednodušší, ale český a s
možností hromadných importů a exportů dokumentů. Pokud by to umělo verzování
a check in/check out, bylo by to hezké.

Už jsem vyzkoušel kde co, ale nic mi úplně nevyhovuje - buď to neumí česky,
nebo to nejsem schopen nainstalovat, nebo email neumí více účtů, nebo DMS
neumí hromadný import dokumentů, atd atd.

... a možná jsem jen zmlsaný z exchange...:o))

Díky

RaT