MySQL neni pripraveno vcas ...

Daniel Dvořák daniel-dvorak at atlas.cz
Fri Sep 28 14:25:25 CEST 2007

Diky vsem za cenne rady. To s tim initem si vezmu pro priste k srdci
treba v pripade te druhe aplikace tedy verlihubu.

Ted asi nekteri me budou chtit "sezrat" za rozvireni teto diskuse, ale
vcera jsem po dalsim patrani zjistil ze jde o chybu ci spatnou
konfiguraci (to jeste musim vyjasnit) samotneho PowerDNS.

Po odstraneni jedno radku vse nabehlo jak ma.

Nicmene problem pretrvava na te druhe masine kde je ten verlihub.

Zkusim monitord ci monit a kdyz tohle vse selze, pak tedy doporucovany
init ala /etc/ttys.

Diky

Dan