MySQL neni pripraveno vcas ...

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Sep 28 10:50:23 CEST 2007

> Takze jedina alternativa bohuzel ne reseni ale obchazeni a oddalovani
> problemu je ten hlidaci pes, muzete mi nejaky poradit ?

	I kdyz ti neni moc sympaticke, nejlepsi hlidaci pes je opravdu
systemovy init (/etc/ttys) - tedy, pokud ho lze na tento pripad pouzit.
Je totiz jediny, u ktereho je vyresena otazka "Qui custodiet ipsos
custodes?". Beh tohoto hlidace hlida jadro OS osobne a nic moc
spolehlivejsiho uz na tomhle poli IMHO nelze sehnat.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz