apache 22 a php moduly

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Mon Sep 17 15:33:20 CEST 2007

On Mon, 17 Sep 2007, Jaroslav Votruba wrote:

> druha otazka-v apachi 21 se vybiral v konfiguraci pri instalaci i ssl
> mod,Apache 22 to nema a dokonce tvrdi,ze neni co konfigurovat-jak to s nim
> je?Co jsem koukal do instalačního scriptu,tak by melo byt ssl implicitne
> povoleno-je to tak?. A stale se konfiguruje v /usr/local/etc/apache22/ssl.conf?

	co ja vidim nekde u sebe na 2.2, tak v httpd.conf se inkluduje ssl
config, takze kdyz ho budes mit, apache ho nacte. Defaultne tam bude neco
jako "extra/httpd-ssl.conf", ale v extra budes mit httpd-ssl.conf.orig nebo
tak neco, tedy defaultne mit HTTPS nebudes.

	mel jsem to ze zdrojaku, FreeBSD to muze mit jinak. Podivej do tech
konfigu a bude to jasny.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz