zabbix_agentd v jailu

Michal Nosek michal.nosek at dece.cz
Mon Sep 10 11:12:08 CEST 2007

Zdravim!

Zkoušim nastavit systém yabbix na monitorování serverů. V jednom jailu
jsem si vytvořil balíčky zabbix-server i agent a rozinstaloval na
všechny servery v jailu. Jenže na některých mi nejde spustit.

Po spuštění /usr/local/etc/rc.d/zabbix_agentd start se vypíše že se
nastartoval, ale nejde. Pokud ho zkusim pustit ručně tak nic nevypíše.
V logu se taky nic neobjeví.

Lze nějak trasovat co vlastně ten program dělá a proč se nespustí?

Dík
--
Michal Morbid Nosek