limitovani velikost jail-u

Josef Hrabec hrabec at naxo.net
Tue Sep 4 18:21:31 CEST 2007

Ahoj,

rad bych se zeptal vas, kdoz provozujete jail-y, jakym zpusobem by bylo
rozumne limitovat velikost kazdeho z jail-u?

Premyslel jsem, udelat pro kazdy jail zvlastni filesystem, ale to se moc
nehodi zvlaste, kdyz by jich bylo na jednom disku vice a take ve chvili,
kdyz bych chtel nejaky jail zvetsit nebo pridat dalsi novy za chodu jailu
jiz stavajich.

Mozna mohou byt vhodnym nastrojem diskove kvoty pro uzivatele, kteri tam
zapisuji nejvice dat.

...nevim, zatim jsem jaily moc nepouzival a chtel bych s tim nyni zacit.
Proto bych vas rad poprosil o namety, jake jsou vase zkusenosti a jakym
zpusobem resite velikosti (omezeni) datovych prostoru pro jaily za
predpokladu, ze jsou jaily umisteny na jednom fyzickem disku - nejlepe na
disku, na kterem je pritomen take hostitelsky system.
(v tuto chvili neuvazuji o diskove performance, ta nebude prilis krticka)

Dekuji vsem za pripadne nazory, namety,
Pepa.