AMD64 vs i386

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Sun Aug 19 10:26:53 CEST 2007

On Sun, Aug 19, 2007 at 10:13:43AM +0200, Dan Lukes wrote:

> 	Nevadi, tak nabidni nejaky jiny priklad typickeho nasazeni, kde neni z
> principu veci potreba 4GB pameti a vice a pritom bude AMD64 varianta
> nikoli zanedbatelne vykonnejsi nez i386.

jak jsem uz psal.. treba ten varnish nebo zfs. v podstate cokoliv co bude mit haldu souboru
o celkove velikosti vetsi nez pouzitelna userspace virtualni pamet (3G na i386?) a bude je
inteligentne zpracovavat pres mmap misto read/write. z realnych aplikaci vim ze se takhle chova
ten varnish. ostatni nevim. ale predpokladam ze pouziti mmap je celkem rozsirene :)

cetl jsi to url co jsem posilal? http://varnish.projects.linpro.no/wiki/ArchitectNotes
tam je celkem dost pekne popsane proc je potreba hodne virtualni pameti