problem s Promise FastTrak 4310

Jozef Drahovsky FreeBSDcz at jozef.drahovsky.sk
Tue Jul 31 15:00:35 CEST 2007

DadAN  wrote / napísal(a):

> Do IDE radica som mal pripojeny disk a cdrom, system som nabootoval
> z ide disku spustil sysinstall nastavenie v fdisku set bootable na ar0 dal som
> nainstalovat FreeBSD boot manazera.
> Po doinstalovani som system vypol odpojil ide disk, cdrom a po spusteni systemu,
> som na monitore videl ako nabehol boot manazer
> F1 FreeBSD a potom system prestal reagovat :-/
>

> Som ochotny poskytnut dany hardware, mozme sa dohdnut ak by sa ti alebo niekomu
> chcelo na to pozriet.

Na testy uz nemam chut ale skus najprv nastavit radic v biose na
"normal". Potom prihod oba disky a cd.
Najprv musi to fungovat ako ne-raid. Nainstaluj miminalny system, musis
moct oba disky citat bootovat z nych ap.
nie je na zavadu dd skopirovat jeden na druhy. musis mat moznost bootnut
z oboch, sice druhy ti vynada
ze nema FS ale pri bootovani ho zadas a musi sa rozbehnut.
Ked ti toto pobezi tak mozes ist k pokusu cislo 2
cez atacontrol vytvor raid1 a nainstaluj tam system. Ked dojde k rebootu
tak si zajdi pozret do biosu
ci aj tam je stav RAID1.

Ak vznikne raid1 aj v biose tak ti to bude pravdepodobne fungovat, ak
nie tak je problem, lebo nie je RAID1 ako RAID1
Niektore disky s RAID1 nenabutuju v inom riadici. Zrejem robenie si
znaciek ktory blok na disku je novsi
je natolko vyznamne, ze disk je nepouzitelny (okrem preformatovania).

Jozef