problem s Promise FastTrak 4310

DadAN dadans at gmail.com
Tue Jul 31 13:48:05 CEST 2007

On 7/30/07, Dan Lukes <dan at obluda.cz> wrote:

>         Nic takoveho jsem nerikal. Rikal jsem, ze mas zkusit raid na discich
> zalozit z FreeBSD (atacontrol), nikoliv z BIOSu. Tak by metadata byly v
> takovem formatu a na takovem miste, kde je FreeBSD ocekava. Je ovsem
> mozne, ze v takovem pripade zas datum nebude rozumet BIOS a z disku tak
> nepujde bootovat a/nebo nepujde z BIOSu manageovat.

Vymazal som RAID, ktory som pred tym nastavil v BIOSe.
Vytvoril som RAID "atacontrol create RAID1 ad6 ad10" po reboote je v /dev ar0
(pocas bootovania v BIOSe radica blikal status pola Initializing)
tu je dmesg http://files.sk/work/freebsd/dmesgraid.txt

Do IDE radica som mal pripojeny disk a cdrom, system som nabootoval
z ide disku spustil sysinstall nastavenie v fdisku set bootable na ar0 dal som
nainstalovat FreeBSD boot manazera.
Po doinstalovani som system vypol odpojil ide disk, cdrom a po spusteni systemu,
som na monitore videl ako nabehol boot manazer
F1 FreeBSD a potom system prestal reagovat :-/

>         Vic lze ale zjistit jen detailni analyzou toho, co se tam doopravdy
> deje - tedy zda jde o zmenu umisteni metadat, o zmenu jejich formatu,
> nebo o oboji, nebo o zmenu v FreBSD ovladaci, ktera vyusti v tuto chybu
> - to ale musi odladit nekdo, kdo ma pristup k danemu hardware, to se po
> mailu da ladit jen velmi obtizne.

Som ochotny poskytnut dany hardware, mozme sa dohdnut ak by sa ti alebo niekomu
chcelo na to pozriet.

--
DadAN