problem s Promise FastTrak 4310

Jozef Drahovsky FreeBSDcz at jozef.drahovsky.sk
Mon Jul 30 18:31:07 CEST 2007

DadAN  wrote / napísal(a):
> Ahojte,
> mam mensi problem s radicom Promise FastTrak 4310 (cip PDC 40719)
>
> preblykavajuce cisla a znaky
> (see http://files.sk/work/freebsd/pic0391.jpg)
> a system prestal dalej reagovat.

Tiez som sa natrapil az Promise vyhodil.
S FreeBSD 6.0 mi to bezalo bez problemov, ale na 6.2 ani za svet.

Zahlasilo ze RAID1 sa vytvoril, vsetko sa nainstalovalo,
ale po reboote boli disky prazdne bez zavadaca - uplne nepochopitelne.

Vyskusal som snad vsetko a pri niektorych pokusoch mi tiez lietali
obdobne ciselka.

Po 3 dnoch pokusov som vyhodil Promise na PCI, ktory tam bol z dovodu RAID1.
Disky som prepichol do radica  na mainboarde a klasicky nainstaloval.

Potom som len tak dal zo zaujimavosti co FreeBSD zahlasi ak chcem RAID1
a radic ho nepodporuje.
Lenze FreeBSD zahlasil, ze vytvoril RAID1 a vyseko islo a ide.

Nakoniec priamo na mainboarde mam radic s RAID1 lenze ten FreeBSD 6.0
nepoznalo,
preto som tam dal promise, ale FreeBSD 6.2. ho spoznalo a ignorovalo
nastavenie v biose, ze ma disable.

Takato elementarna drobnost ma stala viacero hodin prace.

Mozno to nebude totzny problem, ale FreeBSD obchadza nastavenia v biose
a to moze byt jeden s problemov.

Jozef