problem s Promise FastTrak 4310

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jul 30 08:17:00 CEST 2007

DadAN napsal/wrote, On 07/28/07 13:24:
> mam mensi problem s radicom Promise FastTrak 4310 (cip PDC 40719)
> zapojeny v zakladovej doske Asus P2B-DS 2xCPU PIII.
> V biose radica som nastavil RAID 1 s dvomi Seagate Barracuda
> ST3320620NS diskami.
> Ked som chcel nabootovat FreeBSD 6.2 Release z cdrom pripojeneho do
> primarneho IDE
> radica hned po zaciatku bootovania z cdrom sa na monitore zobrazili iba same
> preblykavajuce cisla a znaky
> (see http://files.sk/work/freebsd/pic0391.jpg)
> a system prestal dalej reagovat.

	K tomuhle celkem neporadim.

> Ked som pripojil IDE harddisk s nainstalovanym FreeBSD 6.2 Prerelease, system
> nabootoval v dmesg bolo vidiet ze radic bol zdetekovany ale disky boli
> ako adX, nie arX.

	To vypada jako, ze z FreeBSD dospelo k zaveru, ze na discich neni
funkcni RAID konfigurace. To muze mit ruzne priciny z nichz nektere by
byly videt na consoli (a v DMESG) kdyby byl aktivni "verbose" mod startu.

	Kazdopadne muzes zkusit z FreeBSD RAID zalozit ...

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz