problem s Promise FastTrak 4310

DadAN dadans at gmail.com
Sat Jul 28 13:24:02 CEST 2007

Ahojte,
mam mensi problem s radicom Promise FastTrak 4310 (cip PDC 40719)
zapojeny v zakladovej doske Asus P2B-DS 2xCPU PIII.
V biose radica som nastavil RAID 1 s dvomi Seagate Barracuda
ST3320620NS diskami.
Ked som chcel nabootovat FreeBSD 6.2 Release z cdrom pripojeneho do
primarneho IDE
radica hned po zaciatku bootovania z cdrom sa na monitore zobrazili iba same
preblykavajuce cisla a znaky
(see http://files.sk/work/freebsd/pic0391.jpg)
a system prestal dalej reagovat.

Ked som pripojil IDE harddisk s nainstalovanym FreeBSD 6.2 Prerelease, system
nabootoval v dmesg bolo vidiet ze radic bol zdetekovany ale disky boli
ako adX, nie arX.
Skusal som aj zapojenie iba s cpu, pamatou, grafickou kartou, radicom a diskami
bez akycholvek dalsich PCI kartach neuspesne. Suksal som tiez radic
zapojit do ostatnych PCI rozhrani, ale problem stale pretrvaval.

tu je vystup z dmesg http://files.sk/work/freebsd/dmesg.txt
tu je vystup z pciconf -lv http://files.sk/work/freebsd/pciconf.txt

Moze mi niekto odporucit co by som mal vyskusat/zmenit/nastavit?

vopred dakujem za akekolvek rady

--
DadAN