mysql-chyba pri natahovani scriptu

Pavel Honzejk pavel.honzejk at tiscali.cz
Mon Jul 23 23:51:58 CEST 2007

jaroslav votruba napsal(a):

> banalita to je,ale ja chci pochopit co tam hapruje,abych priste az na to
> narazim vedel co a jak.Takhle ten problem sice obejdu,ale nebudu vedet
> proc se to stalo a jak tomu zabranit.Nehlede k tomu,ze tam nekde muzu
> seknout nejakou chybu a najit ji by byl docela problem-aspon pro me.
>

> ja si delam pro sebe takovou databazi problemu na ktery jsem narazil v
> ruznach systemech a programech a uz hodnekrat mi to pomohlo.Nechci lecit
> nasledek,ale pricinu,jinak tu stejnou chybu udelam priste zas a zas na
> tom stravim furu casu-zbytecne

Zdravim.
Nekde jeste neco zustalo z toho predchoziho pokusu.

jiz existuje stejna veta se stejnymi hodnotami podle klice 1, proto ji neprida
a chyba je na radku 5, coz je

t.zn. v databazi s nazvem MYSQL v tabulce DB
ale toto by nemelo nicemu vadit, protoze pouze nebude pridan tanto zaznam ( uz tam je )
a zbytek skriptu by mel dojet OK.

Pavel