mysql-chyba pri natahovani scriptu

jaroslav votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Mon Jul 23 21:43:27 CEST 2007

Robert Popelka napsal(a):
> Nazdar. Zober phpmyadmina a chod krok po kroku .. vytvor uzivatela db a
> tak ...  ved to je len banalita spravit db a uzivtelovy pridelit prava
> na nu ...

banalita to je,ale ja chci pochopit co tam hapruje,abych priste az na to
narazim vedel co a jak.Takhle ten problem sice obejdu,ale nebudu vedet
proc se to stalo a jak tomu zabranit.Nehlede k tomu,ze tam nekde muzu
seknout nejakou chybu a najit ji by byl docela problem-aspon pro me.

ja si delam pro sebe takovou databazi problemu na ktery jsem narazil v
ruznach systemech a programech a uz hodnekrat mi to pomohlo.Nechci lecit
nasledek,ale pricinu,jinak tu stejnou chybu udelam priste zas a zas na
tom stravim furu casu-zbytecne