ifpw check-state a mnoho tcp wait

michal_sjx michal_sjx at seznam.cz
Thu Jul 19 10:57:58 CEST 2007

Trosicku jsem postoupil v patrani. Vetsina zdroju na google a pod toto
resi v souvislosti s Apache serverem, i ja ho mam.

Zatim mam dojem, ze tcp zustane ve fin_wait_2 protoze v nastaveni Apache
mam povolene KeepAlive a v ipfw ho mam taky
net.inet.ip.fw.dyn_keepalive=1.
Takze nabyvam dojmu, ze si tihle dve "keep-alive" spolu obcas vymeneji
packet, ktery zajisti, ze spojeni zustane ve stavu fin_wait_2.

Stav zatim resim tak, ze na 5 minut rucne v ipfw smazu check-state a ono
pomalu zmizi tech 800 cekajicich spojeni.