konference pro novacky

Jan Malčák jan.malcak at seznam.cz
Sun Jul 15 21:38:02 CEST 2007

Miroslav Lachman napsal(a):
> Sice nejsem moderatorem teto konference, ale rekl bych, ze je tohle
> konference pro vsechny, co se neptaji na zbytecnosti a dokazi se ptat
> inteligentnim zpusobem. Pak je velka pravdepodobnost, ze tu clovek najde
> odpoved na vetsinu otazek ohledne FreeBSD.
>
> A jako dobry zacatek bych doporucil precteni
> http://www.freebsd.cz/cs/CZ/users-l.html
> (pak samozrejme prohlednout Handbook, aby se clovek neptal na to, co se
> pise v nem)
>
> Mirek

Tak to zkusim.
Po ciste instalaci vse funguje, jak konzolove programy, stejne tak neni
problem s nastavenim xorg, gnome atd, je to dost podobne linuxu.
Super mi prijdou porty a zpusob instalace s kompilaci vcetne zavislosti
a s vyberem moznych nastaveni - proste super.
Co me ale zarazi je neuveritelne pomale spusteni napr. mc at uz ho
spoustim z konzole nebo z shelu v xorg - cca 10-15 sekund (pak uz se
chova normalne). Chybove hlasky zadne.
Stejne tak wokna startuji velmi velmi pomalu, graficke aplikace take. Po
spusteni uz opet vcelku normal.
GK Radeon 9250, CPU Athlon 1500+, 512RAM. Diky za pripadne odpovedi. H.