nie je mozne sa nalogovat na konzolu ani cez su(1)

Petr Holub hopet at ics.muni.cz
Sat Jul 7 22:58:11 CEST 2007

> lokalnej konzole na ziadneho uzivatela okrem root-a.  vzdialeny pristup
> cez ssh pomocou verejneho kluca zafungoval, ale vzapati som zistil, ze
> nejde ani su(1) na ineho uzivatela ako root-a.  bohuzial netusim cim som
> si to mohol takto pokazit, ale potreboval by som to najneskor do zajtra
> opravit, preto prosim o vase promptne tipy.  velka vdaka!

Mozna by pomohlo, kdybys presneji popsal, co to znamena "nefunguje".
A taky z ceho jsi upgradoval na co (to, ze je to nejspis FreeBSD se
da usoudit pouze z konference, do niz jsi to poslal).

Jinak bych se podival pres vipw, jestli se mi neco nestalo s passwd
a eventualne zkusil passwd, jak uz psal Rajo.

Petr