nie je mozne sa nalogovat na konzolu ani cez su(1)

martinko gamato at users.sf.net
Sat Jul 7 20:34:12 CEST 2007

ahoj,

tak som po 2 rokoch apgrejdoval sw konfiguraciu svojho stareho pocitaca
a tesne pred koncom som nahle zistil, ze sa nedokazem prihlasit na
lokalnej konzole na ziadneho uzivatela okrem root-a.  vzdialeny pristup
cez ssh pomocou verejneho kluca zafungoval, ale vzapati som zistil, ze
nejde ani su(1) na ineho uzivatela ako root-a.  bohuzial netusim cim som
si to mohol takto pokazit, ale potreboval by som to najneskor do zajtra
opravit, preto prosim o vase promptne tipy.  velka vdaka!

s pozdravom,

martin