problem s awstats

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Jul 4 15:49:51 CEST 2007

Jaroslav Votruba wrote:
> [...]
>
> <Directory "/usr/local/www/awstats/">
>    Options None
>    AllowOverride None
>    Order allow,deny
>    Allow from all
> </Directory>
>
> v ...../awstats/awstats.model.conf pisou ,ze konfigurak se ma dat do
> korenu awstats,coz jsem taky udelal,upravil,nicmene mi to stale nechodi.
>
> pri pristupu na stranku s awstatsem mi to hodi
>
> Forbidden
>
> You don't have permission to access /awstats/ on this server.
>
> predpokladam,ze s pravama to nema nic spolecnyho.

No snazite se navstivit adresar /awstats/ ale pokud me oko neklame, tak
alias mate na /statistiky... neni to tim?

> otazka druha-je mozny pouzivat awstats jak pro zobrazeni statistik
> mailu,FTP  i webu soucasne?Je tam prepinac M,W,S,F,ale nikde jsem
> nezjistil jestli je to mozne

Nemam zkusenost s Awstats jako CGI, protoze diky neustale se opakujicim
bezpecnostim problemum s Awstats jsem je jako CGI zavrhnul a radeji
generuju staticke HTML vystupy jednou v noci pri rotaci logu. Tam pak
rozhodne neni problem generovat statistiky pro maillog, ftp, apache -
sam to tak mam.
To, jaky typ logu / vystupu se ma pouzit, ze definuje v konkretnim
souboru awstats.*****.conf, ktery se pouzije jen pro generovani vystupu
z toho konkretniho log souboru.

Mirek