Problem s OpenVPN po upgrade

Ciernik Tomas tomas at ciernik.sk
Wed Jun 27 16:13:49 CEST 2007

Routing som zavrhol na zaklade informacie z faq openvpn, kde je uvadzana
nutnost nastavenia routov na kazdej podsieti. Kedze sa do siete pripajaju
aj klienti z dynamickych IP adries, povazoval som toto riesenie za
nepouzitelne (opravte ma, ak sa mylim).

Inac sa pouzivaniu routingu nebranim, ak uvedeny predpoklad nie je pravdivy
a jeho nasadenie nevyzaduje specialne zrucnosti uzivatelov.

Tomas.