Problem s OpenVPN po upgrade

Karel Cirman karel.cirman at aveco.com
Wed Jun 27 14:28:52 CEST 2007

Je mi jasné že ve většině případů stačí tunel via tun, čili routovaná TCP/IP
komunikace. V mém případě ovšem potřebuji skrz tunel dostat komunikaci na
úrovni ethernetových paketů (konkrétně QNX síťovou komunikaci) což se mi
také za pomoci tap tunelu & bridge daří. Pokud máte lepší nápad sem s ním.

To že jsem reagoval na původní dotaz bylo právě proto, že se jednalo o tap
tunel se kterým mám nějaké zkušenosti. To jestli je v tomto konkrétním
případě nutné použít právě tap tunel už nechám na tazateli. Snad ví co dělá.

Karel