Linuxovy interface

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Mon Jun 18 15:34:03 CEST 2007

On Mon, Jun 18, 2007 at 01:38:01PM +0200, Jan Dusatko wrote:
> Zdravim vespolek,
> Mam tu dve rozsahlejsi otazky:
> 1) Protoze nektery sw neni podporovan pro platformu FreeBSD, snazim se ho
> rozhybat pres emulaci. Pouzivam linux_base-fc4 s tim, ze bych rad presel na
> linux_base-fc6. Vite nekdo o nejakych problemech na ktere si dat pozor ?
> Zatim jsem nic nenasel ... ale ....

hehe... ver mi ze najdes :) ja osobne bych 2.6 emulaci na nejake serioznejsi
vyuziti nedoporucil. pockej po lete.... resp. v 7.1R..

kazdopadne pokud mas zajem pomoct s vyvojem/testovanim patchu tak se ozvi, urco
te vyuziju :)

> 2) Druhy problem se tyka instalaci vlastniho software, ktery vyzaduje urcite
> knihovny. Protoze nevim, jak linux_base pracuje, muj dotaz se tyka teto
> zalezitosti. Je vhodne z regulerni instalace dosypat knihovny, nebo je
> potreba to nejak provazovat s FreeBSD ? Jedna se mi prave napriklad o Xen
> (rad bych si pod FreeBSD rozebehl Solaris, potrebuji ho pro praci), dale o
> nektere administratorske utility ktere jsou napr. Pro FC nebo Debian ... Ze
> zavislosti jsem uz pochopil, ze instalace obou emulatoru neni vhodna ;o)

my emulujeme linuxovy kernel, veskery userland musi byt linuxovy... nejde michat
knihovny z fbsd do linuxove emulace

roman