Linuxovy interface

Jan Dusatko jan_dusatko at post.cz
Mon Jun 18 13:38:01 CEST 2007

Zdravim vespolek,
Mam tu dve rozsahlejsi otazky:
1) Protoze nektery sw neni podporovan pro platformu FreeBSD, snazim se ho
rozhybat pres emulaci. Pouzivam linux_base-fc4 s tim, ze bych rad presel na
linux_base-fc6. Vite nekdo o nejakych problemech na ktere si dat pozor ?
Zatim jsem nic nenasel ... ale ....
2) Druhy problem se tyka instalaci vlastniho software, ktery vyzaduje urcite
knihovny. Protoze nevim, jak linux_base pracuje, muj dotaz se tyka teto
zalezitosti. Je vhodne z regulerni instalace dosypat knihovny, nebo je
potreba to nejak provazovat s FreeBSD ? Jedna se mi prave napriklad o Xen
(rad bych si pod FreeBSD rozebehl Solaris, potrebuji ho pro praci), dale o
nektere administratorske utility ktere jsou napr. Pro FC nebo Debian ... Ze
zavislosti jsem uz pochopil, ze instalace obou emulatoru neni vhodna ;o)

Diky za pomoc

Honza