OT: WAS: relink ELF souboru

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Mon Jun 18 12:22:57 CEST 2007

Dan Lukes wrote:

> 	Tak to je jistejsi zapomenout, ze moderator by mel OT debaty spis
> potirat nez se jich zucastnit a zareagovat ;-)

Kdyz po dlouhe dobe konecne zajimavy dotaz z jineho soudku. A podle me vubec ne OT, dotaz na cenu
reseni najakeho problemu (i kdyz imaginarniho), je podle me legalni. Nicmene dalsi si radeji
rekneme osobne, protoze to uz by v OT prerust mohlo..

> tezky. Proti nejbeznejsimu presvedcovacimu prostredku - prachum - jsem
> relativne dost imunni, i kdyz pripoustim, ze cast chybejicich "bodu za
> zajem" takhle "dokoupit" lze. Mam ale dost blbej kurs a pocet takto

Keca. Neda. Prachy v libovolne podobe (ani jako C2H5OH, zeny a pod.) nejsou duvodem, aby
udelal cokoliv.... Spis naopak, casto to funguje jako tlumidlo, protoze kdyz ma cokoliv
za praci dostat, tak to zacne brat jako zavazek (a tady vymahatelne) a kdo takovehle zavazky desne nerad?
Ano, ctenar snadno nahledne.

Jirka

P.S.: Ano, karam se za tento prispevek a uz nebudu psat na tema, ktere by mohlo by kymkoliv povazovano za OT.