OT: WAS: relink ELF souboru

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jun 18 11:53:02 CEST 2007

Jiri Calda napsal/wrote, On 06/18/07 11:15:

> To je zodpoveditelna otazka. Necham to napred na nem, jestli zareaguje. Kdyz ne,
> tak uvidime, zda ho neprasknu.

	Tak to je jistejsi zapomenout, ze moderator by mel OT debaty spis
potirat nez se jich zucastnit a zareagovat ;-)

	Bud' me problem zaujme, protoze si myslim, ze se pri jeho reseni dozvim
neco novyho a/nebo mi to nekdo dokaze podat jako vyzvu ("jsi jedinny,
kdo to muze udeat") - pak je tim "presvedceni hotovo". Znate to -
normalni jesitnej chlap. Kdyz budete mit stesti, tak me zajem pred
uplnym doresenim neopusti. Nebo me problem nezaujme, a pak je to fakt
tezky. Proti nejbeznejsimu presvedcovacimu prostredku - prachum - jsem
relativne dost imunni, i kdyz pripoustim, ze cast chybejicich "bodu za
zajem" takhle "dokoupit" lze. Mam ale dost blbej kurs a pocet takto
dokoupitelnych bodu je navic limitovany ...

	A uz toho tady nechame, a vratime se k necemu uzitecnymu.

	Treba Java. Mam tu binar (zdrojaky nejsou), ktery na Woknech chodi, na
Linuxu taky, na FreeBSD+JVM 1.5.0 nechodi. Spojuje se to TCP kamsi na
nejaky server a rekne mi to, ze spojeni nelze navazat. Pricemz vim, ze
se ve skutecnosti ani nepokusil (tcpdump), ale zresolveni jmena se mu
korektne povedlo (option debug v resolv.conf). Uvnitr aplikace to
havaruje na volani 'new Socket(InetAddress address, int port)'
(disassembler) - nastane IOException, chyba EINVAL. S trochou stesti
jsem dokazal udelat urcity odhad priciny a problem vyresit (JavaVM je
treba prelozit s WITHOUT_IPV6) ackoliv Jave nerozumim, ale stejne by me
zajimalo, jestli jde o problem nevhodne napsane aplikace nebo JavaVM na
FreeBSD. Je tu nekdo Javista, kdo mi muze, treba souikrome mimo
konferenci, poslat odkaz na korektne napsany kod otevirajici TCP
spojeni, kdyz na pocatku znam jmeno serveru a cislo portu ? Tim
"korektne" napsany myslim, ze by fungoval at uz bude ono jmeno mit
sestkovou nebo ctyrkovou adresu. Dal uz si budu pokusovat nad ruzne
nakonfigurovanymi JavaVM a pocitaci sam, al ejinak Jave opravdu
nerozumim, takze tohle dokazu nejvys nabastlit - ale nebudu vedet,
jestli to je napsane dobre, tak, jako to v Jave spravne napsane byt ma.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz