relink ELF souboru

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Mon Jun 18 09:37:20 CEST 2007

On Sun, Jun 17, 2007 at 11:29:31PM +0200, Dan Lukes wrote:
> [...]

tak na tohle fakt nemam odvahu ;) naslepo menit neco o cem nevim
jak funguje... to je i na mne moc :) vim ze to jde nejak "ciste"....

> 	Kdyby to tam bylo vickrat. Nebo se to vztahuje k puvodnimu dotazu ?
> Protoze jsme Romanovi pomluvili "libmap", a takhle tomu podvrhne jinou
> knihovnu aniz by k tomu tu nebezpecnou metodu pouzil. ;-)

no, nechci pouzivat libmap pac to zbytecne zpomaluje (vite ktery soubor se otevira
nejcasteji ze vsech pri buildworld? libmap.conf) a ten muj programek ej trivialni
FSA ktery transformuje vstup na vystup a jedine co z libc pouziva je getc/putc (mozna jeste
ungetc, nepamatuju)...

no, kdybyste nekdo vedeli, tak mi dejte vedet...