relink ELF souboru

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jun 18 02:57:09 CEST 2007

Jan Pechanec napsal/wrote, On 06/18/07 00:03:

> 	to ja po tobe nechci :-) Ja o tom neco malo vim a podle me to tam
> byt vickrat nemuze. Nekdo ale tady tvrdil opak bez dalsiho vysvetleni, tak
> by me proste jen zajimalo, proc.

	Provokatere. Tak jsem si to tedy precetl, kdyz myslis, ze mam. ;-)

	ld z gnu binutils to tam vickrat neda, ale nezda se mi to byt vyslovne
zakazane - a dynamicky linker pocita i s moznosti, ze by to tam vickrat
byt mohlo.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz